قلعه نویی: کسر یک امتیاز؟! این همان عدالتی است که می گویند!

قلعه نویی: کسر یک امتیاز؟! این همان عدالتی است که می گویند!

کاروان استقلال در حالی به شیراز رسید که امیر قلعه نویی سرمربی این تیم به دلیل رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز ازتیمش به شدت بر افروخته بود. قلعه نویی در فرودگاه و به خبرنگاران گفت:
جا دارد از تمام مردم اينجا تشکر کنم که هيچ جا ما را تنها نمي‌گذارند. شيرازي‌ها طرفداران خوبي دارند.

 وي درباره ديدار فردا گفت: ما شرايط خوبي داريم و تيم فجر را هم آناليز کرده‌ايم. اين تيم فوتبال قابل قبولي انجام مي‌دهد هر چند در دو ديدار گذشته نتيجه را واگذار کرده اما در مجموع فوتبال خوبي را ارائه مي‌دهد.


به نقل از فارس, سرمربي استقلال در خصوص کسر يک امتياز از اين تيم به علت فحاشي تماشاگران آبي‌پوشان يادآور شد: اين موضوع بستگي به مديريت باشگاه دارد اما بسيار جالب است که سه امتياز اشتباه داوري از ما گرفت و يک امتياز کميته انضباطي. اين همان عدالتي است که مي‌گويند. 


سرمربي استقلال با اشاره به شکست مقابل سپاهان تصريح کرد: ما فوتبال قابل قبولي ارائه داديم و کيفيت بازي ما را اميدوار کرد اما نتيجه را به موجب اتفاقاتي واگذار کرديم.

قلعه‌نويي درباره مصدومان استقلال يادآور شد: ما همچنان سه مصدوم يعني جمشيديان، هاشم‌ بيک‌زاده و ساموئل را نداريم اما ساير بازيکنان در خدمت تيم هستند.

وي درباره نتيجه اين بازي گفت: نتيجه خواست خداست اما هميشه بازي با تيم‌هايي که پيرواني سرمربي آن است‌، سخت است. او مربي باکلاسي است و هر جا که باشد زحمت زيادي مي‌کشد خصوصا در شيراز که چندين سال حضور داشته. ما تا جايي که ديديم در بازي‌هاي گذشته فجر سپاسي فوتبال قابل قبولي ارائه کرده و با وجود اينکه نتيجه را واگذار کرده اما با برنامه بازي کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 23:40 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح